Сервіс

Політика обслуговування

Детальну інформацію про гарантійне і післягарантійне обслуговування в Україні можна отримати за телефоном гарячої лінії Vogel flug 0-800-75-60-75, або відправивши запит на закладці Контакти.

Розуміючи важливість після продажного обслуговування, компанія намагається досягти повного задоволення споживачем, обіцяючи наступне:
1. Постійно розробляти нову продукцію і підвищувати якість.
2. Швидко реагувати на дзвінки в службу обслуговування.
3. Надавати технічну інформацію та інструкції по застосуванню продукції.
4. Швидко реагувати на скарги клієнтів.


Гарантійні зобов'язання
1. Гарантійний період 1 рік з дня покупки, якщо не вказано інший термін.
2. Протягом гарантійного періоду, якщо є будь-який виробничий дефект або при правильному застосуванні / установці відповідно до інструкції застосування, компанія Vogel Flug проводить ремонт або заміну несправних деталей, на розсуд компанії Vogel Flug безкоштовно
3. Ні частково, ні в повному обсязі компанія Vogel Flug не несе гарантійних зобов'язань і відповідальності в разі несправностей, пошкоджень, поломок або інших зазначених нижче причин:
3.1 Ремонт, заміна та / або удосконалення будь-якої частини продукції компанії Vogel Flug інших виробників фахівцем компанії.
3.2 Стихійне лихо, блискавки, відключення електроенергії, перепад напруги або аварія
3.3 Халатність або відсутність технічного обслуговування продукції
3.4 У продукцію потрапили комахи або тварини.
3.5 Умисне або ненавмисне зловживання споживачем, неправильне використання, неправильне поводження, непридатне зберігання продукції. Додатково встановлене обладнання, таке як трубопроводи, ізолятори, дроти, вимикачі, фільтри-осушувачі, холодоагент гарантійному обслуговуванню не підлягає.
4. Компанія не проводить політику повернення продукції
5. На вимогу, продукція повинна супроводжуватися заповненим і підписаним гарантійним талоном.
6. На вимогу, вентиляторний доводчик і конденсатор повинні відповідати моделям, зазначеним в гарантійному талоні.
7. Гарантії надаються лише на території країни продавця.
8. Гарантії не покривають витрати на доставку і транспортні витрати фахівця компанії для обслуговування на місцях
9. Гарантійні умови можуть відрізнятися в різних країнах і відповідають вимогам законодавства країни продажу. Більш детальна інформація вказана в гарантійному талоні, яким комплектується обладнання. Детальну інформацію про гарантійне і післягарантійне обслуговування в Україні можна отримати за телефоном гарячої лінії Vogel flug 0-800-75-60-75, або відправивши запит на закладці Контакти.